G'day

Idag har varit en helt okej dag.. Började med en frukost(äter typ aldrig frukost) Så en bra start.. Sedan Arbetsforum.. Dock började jag helt från det blå blöda näsblod och det har jag aldrig i hela mitt liv gjort.. Sen gick jag till Åhlens kollade lite på bokrean men hittade inte så mkt skoj mer än en ny kalender.. Och så köpte jag lite schampon och balsam.. Och en ny Dove tvål som lutar UNDERBART så den ska jag ner och prova i duschen snart :)

Sen vart det hem och gjorde lite mat.. Håller just nu på att virka en mössa.. Inget sådär snyggt.. men den ska bli lite "rastafari" form på den :) Lite kul tidsfördriv bara :) Sedan har Sanna och Emma och Lisas pappa varit här på lite kaffe och prat :) Mysigt värre.. Sen tog jag och Lisa en liten promenad.. Sen är jag hemma och ska snart titta på "Patrik 1,5" Ska bli kul.. har sett fram emot att den ska komma ut :)

Nu ska jag skriva lite i kalendern sedan blir det film.. Lisa söten håller på att göra thé till oss också :)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0