Hoj

Idag var en bra dag!. Badade i Åby. Fast det enda negativa var att det var jäääättelång kö.. både in i simhallen och sedan till rutchbanorna.. Sedan åkte vi hem och åt grekiskt. Sedan vart det mys, film och gott :)


Imorgon ska jag tvätta och även lägga upp bilderna och sånt :) Lite nyttogöra.. Fast idag har jag med varit lite duktig.. virkade klart mössan (fast den blev inte jättesnygg precis.. men somsagt skön syssla. Sen har jag lagat lite kläder. Och lagt några kläder iblöt inför tvätten imorgon.

Bra att göra ibland med långtröjor och sånt som man ibland använder några dagar i streck.

Just nu går Lock, Stock and Two Smoking Barrels på femman. Härlig, brittisk film :) Love brittain :)

anyhow. Älsklingen har redan somnat och det är faktiskt dags för mig med :) Ögonen börjar bli tunga :) Natti Natti <3

Oh btw. Hittade en isbana i Åby. Så dit vill jag och åka in skriskorna igen :)...Älskar älskar älskar att åka skridskor :)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0