Ny dag, Nya tag, och Förklaringar.

Jag tänkte berätta vad jag menade i mitt förra inlägg. Jag blev kallad för tjock och fet som en gris åtskilliga gånger. Och som ni kan se på flera av mina bilder så är jag inte särskillt stor. (tro vad ni vill). Jag tog det kvickaste sättet att försvara mig. Och använde min pojkvän. vad syftet med den meningen var är att.

Min pojkvän träffade mig i mina smalaste och snyggaste dagar. Delvis pg.a förhållandet och att jag slutade röka så gick jag upp i vikt. Men han är ändå där. Och det beror på att jag inte är ful som stryk och fet som en gris....

Tolka det som ni vill. Men det är vad jag står för...

Sedan fick jag in hemskt många kommentarer igår. Endel anonyma och endel från folk jag känner och endel från folk jag inte känner.
Jag vill bara klargöra att jag inte skickade mina anonyma kommentarer till mig själv. Varför skulle jag annars förklarar mig här och nu. Det är folks åsikter och uppfattningar av mitt inlägg. Jag tänker inte ta bort kommentarerna eller inlägget.

Och ni får hata mig hur mycket ni vill. Men det är min blogg.. Och kommenterar ni kan ni ju iallafall lämna lite namn efter er.så man vet varifrån åsikten är.



Igår fick jag en ångest attack. Jag var tvungen att ringa Eddie och be om hjälp. Han satta sig på bussen och åkte hit så fort han kunde.. Jag är jätteglad att han fick det. För han både fick mig på andra tankar. Och fick mig att åt minstonne försöka ignorera vad som sägs om mig.

Nu ska jag sy på en knapp på mina gymbyxor sedan tar jag väskan och promenerar ner till gymmet. En perfekt plats att ta ut känslor och aggresioner på. Om du frågar mig.



Fick förövrigt H&M's inredningskatalog nu och den ska jag slumma igenom lite snabbt också :) Oj jag får inte glömma. ska göra en smoothie innan jag går också.. :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

om du inte är tjock och en gris varför tar du i sådanna fall åt dig?

2009-02-24 @ 11:48:17
Postat av: Linda

Men gud vad är det för människa då?Vet du vem det är?Som mobbar dig?

2009-02-24 @ 11:50:22
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Xenia

Shit, hatar när folk håller på och intrigerar sådär. Har varit utsatt i typ högstadiet (vilket säger en del om nivån) och människorna i fråga vill fortfarande fortsätta, en av dem har fyllt 21 nu... so seriously, what the hell! Men folk är dummare än man tror. Aja, mitt råd är att bara skita i dem, alltså säg inget tillbaka till dem, läs inte deras bloggar, låtsas som att de inte finns. Då visar du att du är mer mogen än dem och inte bryr dig, för det är så mobbaren fungerar, den måste ha vatten på sin kvarn.

2009-02-24 @ 13:10:52
Postat av: Anonym

Att människan inte förstår när nog är nog. Att denne fortfarande hävdar att hon inte gjort något fel, att allt är lögn osv. Alla vet ju vad fan hon sysslar med. Har hon så jävla svårt att ta ansvar för sina egna handlingar?

Gah, såna människor. Jag förstår frustrationen dock.

2009-02-24 @ 13:33:37








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0