Sjukt

Att folk inte kan ge sig?

Jag kommer absolut inte bli anmäld av någon. Jag har inte nämn några namn (med efternamn) Alltså kan det vara vilken Lina somhellst. Jag ljuger inte. Jag söker inte empati. Jag valde att berätta min historia ur min synvinkel och hur jag uppfattat det.

Att folk reagerar på det fine.
Men jag tänker inte ta åt mig mer.. Jag tänker inte ha något med er överhuvudtaget att göra..
Jag bevakade deras bloggar och sidor. Men.. Nu tänker jag inte ens göra det...
Ni berör inte mig för det minsta!




Tillbaka till MITT liv..
Tre timmar på gymmet är inte illa pinkat. Körde på som sjutton.. Tror aldrig jag har sprungit så fort i hela mitt liv hahaa.. Gött som fan var det iallafall..  En kvart i bastun där jag nästan slummrade till. Och en dusch och sedan hem.., Nu ska jag slå på musik,. Dansa runt och bara må bra!

Toodels'

Kommentarer
Postat av: Linda

Kolla ngn av de har skrivit i min blogg nu.

2009-02-24 @ 15:29:47
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad skrev de=?

2009-02-24 @ 15:51:01








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0