Supermys!

Nu är klockan läggdags. Jag och Lisa har sagt godnatt och spelat klart. Vi spelade även "Neger & President" (som det egentligen inte får heta längre) och "finns i sjön". Var görskoj.. Lisa vann på Finns i Sjön men jag vann flera gånger på Neger & President :)

Måste bara få skriva hur superbra Lisa och jag trivs ihop. Vi har inte bråkat en enda gång. Vi samsas och kommer överens om det mesta och hjälps åt lagom med städning och andra sysslor.  Jag tror jag kommer bo kvar i denna lägenheten tills jag och Eddie är redo att flytta till en annan tvåa ihop. Så kanske något år eller nått.  Om allt går så bra som det gör nu.

Jag är verkligen supernöjd medmitt liv just nu. Jag har vänner, min älskling och folk som är där för mig. Det ända som fattas är en inkomst, dvs. ett jobb. Då skulle mitt liv vara fulländat :)

Jag ser verkligen fram emot denna helgen. Att få spendera ute på landet vid havet med min Eddie. :)

Något annat jag verkligen måste skriva av mig med är att jag och Eddie har åter igen fört samman två människor i en möjlig framtid ihop. Förut lyckades vi föra ihop Eddies pappa med min moster, Jennie. Det förhållandet har dock tagit slut med men det var väldigt lustigt och en rolig period.
Men nu har vi lyckats igen. Min bästa vän med Eddies bästa vän dejtar just nu. Allt verkar gå fint och dom är sådär sockersöta och snuttegulliga mot varandra.

Sådär så att jag saknar den dära "nykära" perioden. Men samtidigt är glad att jag har min Eddie.. Man blir så snuttegullig själv när man får se sånt :)

Så snuttegull på mig och Eddie i helgen.



Imorgon ser min dag ut som såhär

10:00 vakna runt den tiden
12:00 Träffa papi i stan och luncha (frukost för mig) sedan vandra runt och kolla på stan hitta något snuttegulligt till Eddie.
15:27 går Papis tåg till Malmö och då åker jag till Kungsbacka. Handlar lite mat och sånt att käka hos Eddie på lördag.
16:30 Träffa Eddie och åka till Onsala och ha en UNDERBAR HELG!



Väldigt mycket snuttegull i detta inlägget :) Men det är härligt.

Men sängen kallar. Så Natti Natti med er!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0