Tjoho

Idag är det inte vilken dag som hellst.. Nej.. för det är dagen INNAN min födelsedag :D

Vaknade trött och seg. Men tog mig ut ur sängen och gick och handlade massa mat inför kalaset på lördag.. Nu hoppas jag dom blir nöjda för där rök dom sista pengarna.. Hoppas man får något..

Mamma hade handlat min present på netonnet.. som jag redan vet vad det är.. för TJOHO jag ska få min älskade CANON EOS 1000D TJOHO!!

Idag fick jag även post från Linda. En liten påse med massa lyxig choklad.. Som vart över från Goodiebagen.. kommer passa utmärkt på min födelsedag imorgon till vinet :)
Tack <3

Nu ska jag köra ett lugnt pass Pilates..
Tjoh

Kommentarer
Postat av: Linda

Ah vad bra att den dök upp välbehållen då!Ja underbart gott med lite tryffel till vinet;)

Jooo efter du provsmakat chokladen,lämna gärna lite respons till http://www.jolla.se vad du tyckte;)Då blir Gebro glad!Hoppas det blir ett bra firande imån då=)

2009-02-03 @ 14:54:37
URL: http://hummingbird.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0