Utmaning

Jag blev utmanad av Linda att visa en bild på min tatuering. Så detta är min tatuering. Jag gjorde denna när jag var 16 år och jag bestämde mig alldeles för snabbt. Och nu mera är den hemskt fläckig och "bucklig". Mitt mål är att någongång bygga om den. Till något nytt, tjejigt och elegant och inte så "SVART" (herrejisses jag nyser mellan varje mening).
Så det projektet kommer vel göras någongång när man har pengar.. Vem vet. Kanske något att satsa på med mina födelsedagspengar.


(obs om ni inte förstod det så sitter denna på min svank)

Hade jag inte varit så sjuk hade jag tagit en aktuell bild på tatueringen med min nya kamera (klicka här för att se!). Där man egentligen kan se hur fläckig och ful den är. Men istället kommer det en bild på när den var nygjord för 4 år sedan.  Så nu utmanar jag er alla som vill att visa en bild på eran tattuering och länka gjärna sedan här i kommentarsfältet så jag kan få se era tatueringar!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Ah vad kul gumman,nice!!!Hoppas du kryar på dig snart!

2009-02-10 @ 20:18:08
URL: http://hummingbird.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0