Are we humans, or are we dancer?

Den låten måste vara den sämsta på länge. Är vi dansare inte humnans då? Haha..
Om en timma börjar min tvätttid. Innan dess har jag hunnit rensa vad som ska tvättas och vad som inte ska. Samt duscha och fräscha upp lite. Funderar på att göra mig en soothie med bär och mums i. :) Senare kommer kära mamma på besök hit med sin vovve. Tänkte prova ifall hennes vovve, Sickan, Kan komma överens med min ena kisse. Fanzy. Det kanske går. Men min andra katt Foxi är en liten orolig tjej så jag vill inte utsätta henne för den stressen. Sickan är van vid katter eftersom mamma själv har katter. Dock är hon lite busig med katterna och så. Men vi får la se :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaaahaaa dom röda bänkarna inne menar du, nu hänger jag med. Ska vi säga vid pressbyrån, som ligger mitt emot expresso house då? Där finns det ju röda bänkar också :)

2009-01-21 @ 13:18:46
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja det blir bra, kvart över fyra :) Tänkt om jag inte känner igen dig då? hahah kolla efter nån som ser lite vilsen ut :P

2009-01-21 @ 14:52:43
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det ska jag nog lyckas med att hitta :) rött hår och silvrig väska :) Fan det lät riktigt nice, jag funderar på vad jag ska ha för skor, det är lite kyligt med bara ben, men å andra sidan så är vi ju mest inne, tåls att tänkas på. Du ska ha stövlar va? eller hur var det? Kraam

2009-01-21 @ 17:59:15
URL: http://sjoquist.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0