Ett tack!

Jag vill inte glömma alla mina andra vänner som ska ha ett stor tack för att ni finns!

Sara  -   Den yngsta vännen jag har min lilla 91:a men du beter dig inte så iallafall!

Linda -  Du och jag har h aft roligare än ingen annan ihop. Det finns ingen  med en  sån humor som oss. felhållkomdå

Gullan - Vi har på någotvis inte kunnat få så bra kontakt som vi egentligen kan få. Varför vet jag inte. Men jag vet att du är en go och härlig tjej.

Lizzy - Jag har inte träffat dig på riktigt. Men vi  verkar ha en del gemensammt. Och jag tror att vi skulle klicka direkt om vi skulle ses

Sanna - Vi har inte heller umgåts så  mycket som vi egentligen skulle kunna. Men du är en rak och ärlig tjej och sånt gillar jag

Johan - Det finns ingen som festar som du och jag när vi är igång. Du är en beskyddande och härlig kille med härlig humor.

Emma - Min bästa kompis storasyster. Du är en galet härlig brud som verkar vara rak ärlig och verkar ställa upp ofta. Dig vill jag lära känna!

Hoppas jag inte glömt av någon nu? Känner ni er glömda så får ni hojta till!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0