Go'kväll.

Go'kväll alla!
Idag har jag varit på en fika och varit med Lisa när hon skrivit på kontrakt för ett flak till hennes student. Sedan åkte vi hem och lagade Lasagne som blev SUPERGOD! Har inte ätit lasange på superlänge eftersom Älsklingen inte gillar lasagne.
Sedan tittade vi på.....*trummvirvel* Sex And The City. Haha chockade? Kör ju ett race med dom nu. Vi har just sett precis hälften. Så nu är det halva kvar. Självklart ska vi sluta med filmen. Så den ska jag köpa innan dess. Måste ha tag på specialutgåvan ( jag fyller ju år snart *hint hint*) Hihihi.

Imorgon är det fredag, och det, mina vänner, betyder att jag får träffa min älskade Älsklingsälskling :)
Jag är hemskt äckligt snuttegullig nu bara för att vi ses så sällan så saknar man varandra mer. Vilket är bra i ett förhållande.

Så imorgon ska jag spendera morgonen och förmiddagen med att ta en lång och varm dusch och skrubba och fräscha till hela kroppen och ha riktigt najsiga kläder på mig och göra en perfekt makeup och lägga håret, så jag kan teasa honom lite inför vad som väntar vid kvällskvisten :P

Vi ska mötas på centralen och sedan gå till en salong så han kan klippa sig. Sedan ska vi åka till bowlinghallen och discobowla. Kanske äta något därefter. Sedan rätt hem för att........ sova? ;-) *naughty*

Men nu. Skönhetssömn :)

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Lindis

Sex and the City filmen är ett måste. Riktig tjej film. Och min favorit är ju Sammatha och hon är som alltid för mycket men helt underbar.



Och lycka till i kväll!

Ps har fått två jobb erbjudande så håll tummarna för mig!



Kramis kramis

2009-01-23 @ 07:10:54
URL: http://tomtarpaloftet.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0