Note.

Jag skrev hemskt fel iförra  inlägget! Vi åt inte pepparkakor med guacamole. vi åt knäckemackor :D Hahahaaha
Vad fel det kan bli!

Min födelsedag närmar sig med stormsteg!  Det är 15 dagar kvar. Idag har jag ringt runt till hela släkten för att bjuda in dem till fest den 7:e (taskigt nog fyller jag 20 på en onsdag, den 4:e februrari). Dock vart det några som tydligen inte kunde komma. Men de som kommer blir:
Mamma
Gary (styvpappa)
Pappa
Tove (styvmamma)
Dennis (bror)
Jennie (moster)
Mormor
Morfar
Gammelmormor
och min älskling då.

Tråkigt nog ingen på pappas sida. Jag har ingen aning vad dispyten handlar om men det är i allafall något mellan far min och släkten och det är trist att det ska gå ut över mig. Att folk inte vill komma och fira mig pg.a (vad jag gissar) rädsla för konfrontation eller något. Jag vet inte..


Ja, ja. Inget man kan göra åt. Men nu är klockan lååångt över läggdags. Jag vet inte exakt vad jag ska hitta på imorgon. Jag har ett hemskt sug att baka cupcakes med Lisa. Men varken min eller hennes ekonomi tillåter det. Såå det får vänta. Annars...hm...  ska nog ut på en promenad på förmiddagen i allafall. Eller jag kaaanske kan få råd till baksaker imorgon..  Har ju ett gäng pantflaskor... ska fundera på't

Men nu... sömn.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej tjejen.

Vad roligt att allting löst sig mellan dig och killen, ibland kan det behövas lite drastiska grejer.

Snart är det lördag och dags för middagen :) Vilken tid tror du vi måste åka för att vara i udevalla lagom till sådär kvart 20 över 6?! Bestämde med Linda att vi ska mötas upp på stationen i UD. Kram Sanna

2009-01-20 @ 15:47:32
URL: http://sjoquist.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0