Att ha dubbla känslor

Alltså. Jag förstår inte.. i 4 dagar har jag mått superbra. Jag och älsklingen har beslutat att flytta ihop igen. Vi har sökt lägenheter. Vi har planerat och drömt oss fram ett möblemang i vår huvuden.
Men när jag vaknade imorse kännde jag mig jätteensam helt plötsligt...
Jag har ingen aning om varför..
Jag längtar efter att få börja min utbildning så jag kan träffa lite nya vänner förhoppningsvis.

Det är inge fel på de flesta av mina nuvarande vänner. Men de är inte lika rastlösa som mig bara..

Igår fick jag hem tiden för ultraljud av cp-knölen i min mage som f.ö blivit större. Och det är dags den 24:e augusti. Och som tur är kommer det inte kosta mig några pengar.. PHEW..

Jag funderar på att gå upp på vinden idag och igen och försöka hålla mig sysselsatt...
Jag känner att det är en sån depp grejs då jag måste sysselsätta mig för att inte börja tänka dummt.

Nåväl...
Kläder och frukost först..
Vissa saker är bättre än andra. Vikten te.x. 5 kg mindre. OH yaah.. Och det syns tamigfan :)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0