Goddagens

Idag ska jag hälsa på hos en kompis som heter Katinka, som jag inte har träffat på typ sådär 2-3 år. Ska bli jättekul. Vi har massor att "komma ifatt med" och så har vi båda det delade intresset om Katter. så vi ska först hälsa på hennes Katter och sedan på mina Tjejer :)  Ska bli riktigt kul.
Annars är det en vanlig regnig Torsdag. Imorgon är det nog en vanlig regnig Fredag. Fast då ska vi möblera om i mitt rum, Jag och Älsklingen.

Och på Lördag är det våran 2 års dag. Vi har inte riktigt bestämmt helt vad vi ska göra. Men det blir nog att gå på bio och se Brüno :) Den verkar ofantligt rolig :)

Idag fick jag hem en faktura för läkarebesöket om "knölen i magen". 120 pix. Det är dyrt att vara "vuxen"... :(.. Tänk vad det kommer kosta att göra ultraljudet för att undersöka vad knölen är.. =/..

Nåväl.. Nu ska jag ta cykeln upp till Tinki. I regnet =/...

Nåja..
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: My

vilken fin blogg du har :)

hoppas allt är bra med dig?

2009-07-09 @ 21:19:10
URL: http://myafsolhem.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0