Denna dag

Har varit helt okej.
Mest inomhus. Har varit på ganska kasst humör idag pg.a min otrevliga väckning inatt..

Jag har läst och läst och är nästan klart med tvåan. Jag skrapade ihop några korvören och räknade på dagarna och bestämde mig för att köpa 3an också.. Jisses.. detta är ju farligt men en så bra bok..

När jag låg och läste nyss så hittade jag en konstig knöl i magen.. Liksom.. någon centimeter innanför huden.  ca 1 cm stor rund hård knöl..
Jag gillar inte sånna. Så på måndag ringer jag VC Gibraltar och bokar tid..
Inte för att jag tror det är något farligt eller så men min teori är alltid att kolla upp konstiga knölar och sånt. Spec när man är tjej.

Imorgon blir det tvättning (Pojkvännen har vurpat med sin cykel och har ett äckligt varigt sår som han har kladdat ner min säng med URK) och såklart läsning. Hehehe.. Blir nog några svep med damsugaren och moppen också. Idag städade jag ju duschen så :)

Mjää.. nu blir det lite mer läsandes. Sedan att somna.. Och hålla tummarna på att inneboenden har sin nyckel inatt...

Nattiii

Kommentarer
Postat av: Steph

Varför lånar du inte på biblioteket?

2009-06-07 @ 12:01:53
URL: http://strnadova.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0