Lyckad

Stående ovationer till Stephs mamma och styvpappa som fixelurade ihop ett sånt bra "kalas". Fläderbål, moijito, Bacardi, Heiniken, Ceasar sallad, Grisinis, tårta, snacks. Infravärme på finaste terassen. Oh så lyckat :)
Efter det blev det hem till Steph på efterfest. Spelandes av "Bibel spelet" Och lärde känna varandra :)
Hur kul som hellst. Efter att blivit friad till på valand kl 4 på morgonen så var jag hemma igen vid halv 5, 5 tiden.

Somande som en sten efter ett paket gooooda nudlar. Och nu vaknade jag vid halv 1. Fint väder.
Funderar på att gå ut och sola en stund.
Behöver ta mig till AMS för att hämta min almenacka som jag glömde där igår. Fast det kan ju dock göras imorgon istället.

Idag är det Rent Hus <3. Sista avsnittet på säsongen. Sorgligt värre!

Nä nu blire att hitta något att äta och ut i solen med det :)


Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0