Underbar dag

Jepp som rubriken lyder. Jag har haft en underbar dag!. Verkligen. Vi tog bussen kl 11:06 från Korsvägen till Kåsjön och placerade oss vid hopptornet för att värma upp oss i solen innan vårt första dopp för dagen. Sagt och gjort... Vi solade.. badade.. solade lite till.. badade mer..
Sedan började det komma mer och mer folk. Det visade sig vara Partille Cup i trakten och massa utlänska kom för att svalka sig efter handbollsturneringarna.. Lite smått jobbigt.. Vi spelade lite Yatzy, käkade en macka.. Tröttnade och flyttade oss 10 meter bort till en lite lugnare och bättre plats..
Sen gick det av och an.. Bada, sola, bada, sola.. osv. osv.
Vid 5 tiden tröttnade vi och började packa ihop och tog bussen hem.. då märkte vi hur solbrännda vi var och hur trötta vi var. Påväg hem stannade jag på Netto och köpte mig lite ingredienser till en smarrig sallad.
Sen kom jag hem och såg till min fasa att katterna hade vält ut min svärmorstunga (en blomma) Morrade åt katterna och ställde mig och sopade och fick hjälp av Gullan.
Sen gjorde jag min sallad, åt och sedan plockade vi fram mitt harrypotter spel.. Ett sällskapsspel som påminner om Cluedo.
Kul värre. Sedan vid 9 så åkte Gullan hem och här sitter jag och lägger in bilderna från kameran och återigen svettas i min kokheta lägenhet.


Har fått en såndär härlig bränna igen :P

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0