En underbar dag.

Upp 07:00 och åka till tandläkaren. Dom fixar och fyller i lite granna. Sedan promenera till komvux, men det var en timma kvar tills dem öppnade så jag tog mig bort till en affär och köpte mig en låda jordgubbar och satte mig vid kanalen och åt jordgubbar och njöt av vårvärdet. När dom öppnade tog jag reda på mina poäng och kolla lite utbildningar.. Jag har troligtvis hittat en.. Men återkommer om det när jag bestämmt mig.

Sedan promenera in till Nordstan och växla pengar på Forex. Svenska till Danska. För om två dagar åker jag och älsklingen till danmark :) En romantisk weekend.
Nåväl. Sedan promenera till gymmet och köra en timma varav 30 min styrketräning och 30 minuter på fettförbränningsprogram på Crosswalken. Och såklart stretching.. Sedan promenera hem..duktiga jag :)


Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0