Gårdagen

Igår hade jag en underbar kväll. Men först nu har jag återhämtat mig efter helgens bravader. Har precis vart nere och satt igång torktumlaren och får snart bädda sängen med nytvättade varma sängkläder :)

Igår började kvällen hemma hos Emma och Jim. Vi drack vin och tittade på Melodifestivalen. Efter den var slut spelade vi "Med andra ord" Men det gick ju sådär eftersom pojkarna skulle jävlas hela tiden. Sedan åkte Lips fram och vi sjöng tills vi droppade. Och såklart vart det ju endel Guitar Hero.

Vid.. ja.. kanske 12 eller ett tiden så vart det dags att dra sig. Men vi hade minsan inte partat färdigt så det bar av med spårvagnen till backaplan för att gå på Ada's. Alltid perfekt att efterfesta där.
Ska jag vara helt ärlig så minns jag inte så mycket av resterande trotts att jag inte var så påverad så har det blåst bort. Jag vaknade upp imorse och sa. Vafan hände igår. Så Eddie fick friska upp minnet på mig.

Men jag minns lite av att vi ägde dansgolvet och hemresan blev bättre än bäst! :) Så japp. en helt underbar kväll.
Tack till
Eddie, Lisa, Emma, Jim, Henrik, Jossan, Emelie och Ormen Tarzan :)



Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0