G'day

Jag säger bara en sak.. PHEW!.. Jag åkte in till stan och till Bloddroppen för att rådgöra om min blodgivning. Då jag inte klarade av att äta järntabletterna och om jag kunde lämna blod ändå. Vi kom överens om att jag skulle ta en mindre dos och fick lämna blod.  Det gick bra men blev såklart lite snurrig :)

Sedan gick jag till Zooaffären i femman och köpte 3 liter kattsand (TUNGT) samt lite mat man fick med i priset.

Bar det bort till Netto där jag köpte massa mat.. Samt två söta förpackningar som kallades "Catgift" Det var en skål och 5 leksaker i varje förpackning.. jättebra eftersom mina kissars skålar är både trasiga och slitna och nu för små (mina bäbisar blir större och större) :)
Sedan köpte jag lite mer kattmat och lite diskmedel, bröd och mjölk. Och bar allt det tunga hem med min blodtömda arm ^^ nåväl.. jag klarade det.. Sen när jag kom hem rensade jag ut kläder och har hittat 6 klädesplagg jag nu ska lägga upp som auktioner på tradera. Massa kläder jag aldrig använt osv.  så det är vad jag gör nu :)  Och ska fortsätta med...

ps. katterna äääälskar sina nya leksaker ds.

Här kommer en "gamal goding bild" igen :)


Jag i skolavslutningen i 3dje klass (tror jag)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha men SHIT vad länge sen! :D sötnöt

2009-03-02 @ 18:28:05
Postat av: Skakapa

Kattgift - bra idé!



(Datum för när jag tog bilden har jag hemma)

2009-03-03 @ 19:54:42








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0