Goddag

En lång natt med massa snarkningar.
Tjejerna sov över och vi sov alla i samma rum.. , misstag. haha.. Födelsedagsbarnet, Gullan, Snarkar ju som en stock.. jisses.. Linda gav upp och smög in i Lisas rum och jag tryckte i mina öronproppar :) hihihi...

Men kul var det igår.. vi spelade monopol. Tills Linda tappade lusten när det gick dåligt för henne och tvingade oss att sluta spela också... haha..

Nu ska jag ut till Mölndal och köpa mig lite vin på systemet till i helgen. Då det är Gullans födelsedagsfest och kanske, kanske, kanske. en spelkväll hos Emma på lördag.. Och sedan till Maxi för att hämta mitt älskade paket från Ellos :) Whiee!

Senare ikväll ska jag och Lisa bygga på en hemlighet. Som ingen får veta föränns nästa vecka :) fniss fniss

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0