Godkväll

En bild jag tog idag var när jag gick bakom Liseberg. Det ligger 3 minuter ifrån mig. Så för alla er som tror att jag bor så nära och borde gå dit hela tiden så kan jag berätta att icke sa nicke. För jag går på Liseberg 2 gånger per år. En gång på sommaren. Och en gång runt Julen.
Men som barn hade jag något som kallas för Guldpass. Fri Entré och Fria Åk. Och då gick jag + hela min klass (gick i skola nära Liseberg med) till liseberg efter skolan nästan varje dag :) Det var en rolig period. Men tro mig. Man tröttnar.
Här är iallafall en bild på Liseberg sedd från baksidan :)

På bilden kan man se: Höjdskräcken, Uppskjutet, Lisebergstornet, Parisehjulet och Kanonen.


Nu ska jag kolla igenom packningen igen och sedan ska jag ta mig på mig nattekläder och börja göra mig redo för sömn. Så småningom :)

Kommentarer
Postat av: steph

gaaah madde hur kan du gora sa mot mig?? Jag saknar det sa otroligt mycket. Jag har skjuta-mynt-abstinens

2009-03-20 @ 03:10:00
URL: http://strnadova.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0