Godmorgon vänner!

Vaknade för en timma sedan. Men har suttit i telefonsamtal i en timma. Till socialbyrån ang. min elräkning. Till vårdcentralen för att boka tid för min psoriasis och för min knöl under armen. Samt till arbetsförmedlingen om att jag träder in i ungdomsgarantin. Så idag funderar jag på att skippa gymmet för att lägga energi på att åka in till stan och handla kattsand och kattmat. (tungt) Och sedan röja massor uppe på vinden..

Så får det bli gym imorgon men dock ej på onsdag för då har jag två möten.. Fast iofs.. Kanske hinner köra lite efter mötena.. Får la se. kan ju ta med gymväskan om inte annat.. Först ut just nu är iallafall lite frukost.. Sedan på med kläderna och ut på stan :)

Oh förresten. Igår fick jag hem en skiva med MASSA gamla bilder på mig och vänner från en gammal gammal dator :) Så för att göra inläggen lite roligare så plockar jag in några gamla godingar eller favoriter lite här och där :)

Ha en bra förmiddag!


Första bilden ut är en bild på mig när jag var i egypten för..... 8 år sedan?
(C) Jonas Carlsson

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0