Gooddag!

Kom precis hem ifrån gymmet. Härligt.
Och jag har precis mätt mig.
Jag har sammanlagt gått ner 7,5 cm i mått och 2,5 kilo :) Bra kämpat, Madde!

Jag förstår inte att det är en sån kraftig debatt kring mina katter helt plötsligt.
Jag VET att de behöver en sterilisering. Och det SKA jag ge dem. såfort jag har pengar till det. Mina föräldrar kan inte låna ut till mig eftersom jag fortfarande har diverse skulder att ta hand om från både dem och gamla löneskulder(pg.a deras klanteri) Jag ligger jätteminus och samtidigt har jag inte alls mycket kläder och då är det okej att köpa en tröja och ett par byxor. Suck.. Jag har efter att alla räkningar är betalade mindre än 2000kr att leva på. Och det går till mat till både mig och katter.

Jag kan ta hand om mina katter så. Plz. Lägg inte i er. Jag vet vad det behöver och min ena tjej är steriliserad så jag vet hur det ligger till och sånt. men säger jag att jag inte kan så kan jag inte. Ge fan i att tro att ni vet hur min ekonomi ligger till osv.

Dessutom är det rätt fånigt att skriva två helt olika kommentarer med två helt olika namn och att jag sedan ser att det är samma ip-adress. Jag har mina misstankar. Men men..
Klaga på.

Jag vet somsagt att jag är en bra matte och jag sätter mina katter i förhand. Nu har jag officiellt släppt detta.



Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0