Hellü

På torsdag ska jag se "Män som hatar kvinnor" på V.I.P. Salongen på Bergakungen. Älsklingen bjuder, en sen "Valentines day present". Ska bli roligt.
Imorgon blir det upp kl 7 för att åka på ett annat seminarium och sedan coaching möte med min coach. Därefter gym såklart. Och så ska jag försöka få en tid hos soc. För en sluträkning på el-bolaget. Suck.

Kom att tänka på att min skatteåterbäring jag får på ca. 12.000kr kommer att gynna mig NADA!
För antagligen blir det så att jag blir utan socialt bidrag i två månader.

VERY BAD! Orka....

Nåja.. Nu kallar sängen och lite scrubs :)

Nighty night!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej, såg att du kommenterat på Mitsukai's blogg om ett par kilklackskor med gummisula. Jag skulle verkligen vilja veta vart dom kommer ifrån, vet du vart man kan få tag på dom? Svara gärna till min mail. MVH Carro

2009-03-31 @ 23:40:04








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0