Inhandling

Kom just hem ifrån Maxi och Systemet.
Jag inköpte en baginbox Gutrun (vitt vin ) Mums.. och två st äpple och kanel cider ur förra året julkollektion som jag var nyfiken på och såklart vart dem billigare :)

på Maxi köpte jag mig lite mat och sånt. bl.a tacos som jag bestämmt mig för att äta idag. Sen hämtade jag ut paketet.. Tröjan satt som handen i hansken. Byxerna vart sådär. Jag trodde de var långa men de var bara till knäna. och jag trivdes sådär i dom. Jag ska behålla dem ett tag och se. Men annars kanske jag säljer vidare dem.  Jag har ju lite fler kläder jag vill bli av med. så :)

Nu ska jag börja med maten. (göra guacamole MUMS!) och sen äta och titta på någon film :) Jag har fått hem typ 10 vampyrfilmer så här blir det mys för högsta hugget :)

Ps. Jädra fint väder ute idag. Vårkänslor som attans!

___________________________________________________________

Update. Nej mat om en timma först lite focus på jobbsökandet :)

Jei :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis Har just nu en supertävling där alla kan vinna. Sägs om 500 på valfritt ställe



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-03-11 @ 22:18:55








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0