Mätningen!

Eftersom jag vill ha mina mätningsdagar på måndagar så vart det ett litet kort hopp. Men ändå med bra resultat. Så sedan i fredags har jag minskat 5,5 cm sammanlagt på diverse kropssdelar.

Att jag inte skriver ut mina riktiga mått och vikt är för att jag vet att det är folk som läser denna blogg som kommer använda det mot mig. Redan i fredags när jag skrev mina mått så fick jag en kommentar som sade

"Bara 35 kilo kvar då" Menat som en pik. Och jag vet exakt vem det var. Och jag tycker det är så tråkigt beteénde. När jag äntligen får lite framgång i saker som för mig är en nackdel. Och äntligen börjar bli kvitt det negativa. Så kommer det gnälliga människor och försöker trycka ner en igen. Det är tråkigt.

Men fan heller att jag tar åt mig. För jag kämpar som ett as här med träning och rätt mat. Så.. Fuckoff..

haha.. Nåväl..

Off till gymmet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, inte var det jag iallafall!

Men skit i dom, kämpa på du. Du tycker ju ändå om att träna och som du säger: de försöker bara göra dig omotiverad. Men dom kan ju säga det igen när du har nått ditt mål. Säkert de som inte har några realistiska mål alls i livet som är elaka, men det är ju så det är. idiots.

2009-03-30 @ 16:06:31








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0