Så jävla gött

Det är så jävla gött att känna att man är bra.
Sitter i sängen vid fönstret och spanar ut över den klarblåa himelen. Jag funderar på att dra och och gå en lång fotopromenad om en stund. Bränna lite mer :) Sedan hem och köra lite Poweryoga.

Jag tycker det är lustigt att jag har blivit påstådd att göra vissa saker. För att slippa förklara och hänga ut folk så kan jag säga att. Antingen är det någon som kallar sig för att vara mig. Eller så har någon misstagit mig för någon annan eller så. Men jag anklagas för att skicka massa kommentarer. Vad vet jag inte vad det gäller sig om men jag har fått arga mail om detta.
Jag kan inte mer än att säga ursäkta men detta är inte jag. Jag läsar inte ens er blogg. Tro vad ni vill.

Åter till promenaden. Jepp jag tror jag ska göra det. Bara ta av mig gymskjortsen och dra på några andra bra byxor. Ska ta mina combat byxor tror jag. Så på med gåvänliga skor. Jacka halsduk och ett par vantar. Och så får vi se vad naturen har att erbjuda mig :)

First things first. In på min fotosidan.se för att se lite snabba fototips på naturen. Sedan ut :)

Wish me luuck!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0