Sådär ja

Nu har Eddie somnat och jag kan småsurfa lite utan att känna mig osocial.

Eddie mådde tyvärr illa hela dagen och när vi kommit på båten och efter 20 minuter så fick han nästan springa in på toaletten för att kräkas. Den lilla stackarn. <3

Nu mår han bättre men har en kraftig huvudvärk.
Idag käkade vi buffé på hotellet och imorgon bitti blir det min alltime favourite. Hotelfrukost :)

Jag är stolt över att jag hoppade över efterrättsbuffén idag. Det fanns massa goa kakor och grädde och gott.. Men nej nej sa jag.. :)

Nu är det dags för mig att sova snart. 40 days and 40 nights går på danska trean. Men texten är så jobbig i bakgrunden.

Först kommer en bild på den fina solnedgången på havet och sedan en bild på vårat rum :)


Jag kan berätta att när jag tog denna bilden så höll jag på att blåsa bort hela jag


Och detta är mitt och Eddies rum :)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0