Sådärja

Nu sitter jag på folkuniversitetet i deras datasal och väntar på att klockan ska bli 3 så jag kan gå på mitt möte. Sitter och skriver ut lite cv:n och sånt. Men jag ska prata lite med dom och så eftersom jag har planer på att plugga till hösten och så.

Efter gymmet vart det massa tid kvar så jag tog mig hem och lämnade gymväskan och tog med mig kameran. Sedan vart det inte jättemycket tid över så jag åkte bara hem men sedan på hemvägen blir det nog lite foton :)

Det är så himmla mysig väg hit. Detta ligger ju i Långedrag och man åker förbi sannaplan och sånt. Och det är ett hemskt fint område tycker jag. Skulle verkligen kunna tänka mig att bo där.

Nåja. Det ser nog lite dumt ut nu när jag bara sitter här och bloggar så jag ska spana runt lite på Arbetsförmedlingens hemsida för att se om jag hittar något sommarvikariat..

Ha det bra!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0