True Blood

För två dagar sedan började jag se på en ny serie som hette True Blood. Efter många rekomendationer. Serien är jättespännande.

Det handlar om en tjej som heter Sookie och hon kan läsa folks tankar. När hon blir inblandad i en Vampyrs liv börjar saker röra till sig i hennes omgivning.
Det har kommit till en tid då Vampyrer har kommit ut i sammhället och till viss del acepterats i världen.

Serien är somsagt jättespännande och superbra.
Men nu har jag sett hela första säsongen. Och dom har precis börjat filma på säsong två. Vilket är jädra trist att sitta och vänta på avsnitten. precis som dom två andra serier jag följer. House och L Word.
Men men.. den som väntar på något gott...

Nää nu är det alldeles dags för läggdags. Jag ska ta mig en liten shot av min beloved hostmedecin först. Då somnar jag gott med den lilla mängden morfin eller vad det nu är för lugnande i den.

Kommentarer
Postat av: alex

visst e den bra! kan inte längta mer efter den nya delen! =)

2009-03-10 @ 09:42:04
URL: http://dreadlicious.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej där,jaa fint du har fått det här kika in min nya design vettja;)

2009-03-10 @ 12:33:41
URL: http://hummingbird.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0