När jag blir stor.

Jag tror jag har bestämmt mig för den utbildningen som passar mig bra.
Kockutbildningen för vuxenenheten. 1150poäng ligger den på. Så efter det har jag bara 200 poäng till så har jag en komplett utbildning.
Men fokusen ligger ju på att jag ska studera till Kock. Det är kul att laga mat och det har jag alltid tyckt.
Jag väljer ju hellre Frisör eller Florist före..MEN det finns inga passande utbildningar till mig om det så. Då blir det som det blir. Och det passar mig ändå bra.

Vad tror ni.. Mig med en kockmössa? Jag knåpade ihop denna bilden för att ni skulle se en provsmak av min framtid :P

Kommentarer
Postat av: steph

Jag ar faktist sjalv sugen pa att utbilda mig till kock med. Kollae runt pa utbildningar men jag hitta inget. Har dock sokt till en skrivarkurs pa GU i host. kram

2009-03-20 @ 03:14:05
URL: http://strnadova.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0