Great

Kom precis hem från en tuung cykelrunda.
Det vart cykling till gymmet. cykling på gymmet + styrketräning då. Armar och axlar samt bröst.
Sedan cykla in till brunnsparken. Köpa hårfärg och kattsand (10 kg) Och sedan en fin klänning att ha imorgon (bild kommer sedan) Nu blir det hårfärgning för fulla rullar:) Aah.. jag köpte en söt liten grej till Lisas dag imorgon då också :)
Ja sedan cyklade jag hem då med dessa tunga dryga 10 kilo. Pheeeew

Imorgon ska jag vara fin på Lisas dag! För hon ska ta studenteeeen! :)
Imorgon ska kameran med också såklart :)

När jag cyklade förbi burgården idag så tog de studenten. Jag blev kännslosam och ångerfylld över att jag inte kommer få ta studenten.. Snacka om hur jag kommer reagera imorgon. De känslorna plus att min baby, Lisa, blir stooooor tjej :D

Nä.. hårfärgsdags nu!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0