1423

Jag har haft en jättebra dag!. Jag har faktiskt varit på topphumör heeela långa dagen.. Tjohej för sånna dagar!!
Så.. Somvanligt stog jag i köket från 8 på morgonen till 4. Sen åkte jag hem till Linda och kollade på Dansfilmen och kollade lite gamla bilder och hade almänt tjejtjöt :). Sen vid 7 åkte jag till Järntorget och mötte Lisa. Åkte till donken tog en cheeseburger.. och sen hem för att göra lite pappersysslor och sen ner i duschen..

Jag ser jättemycket fram emot morgondagen.. Med tatuering och allt.. tjoheej.. Ska bli så kul att se hur det blir.. Älskar bodymodifications :D

Och torsdag kommer bli kul det med.. Ada's.. Kareoke och Rockband.. kan det bli bättre?

Nåväl.. Nu är det mys med Lisa. Ska se på hotshot och mysa. (hon har inte bott hemma på 1 vecka)

MEGAMYSHEJSVEJGONATT!!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0