1426

Åhej va det går.
Nää.. Igår var det jädra roligt alltså. Kareoke på Ada's det är fan... a jävla bra iallafall!
Det var vildt. Somvanligt var det "Klappa händerna låten" och alla sprang i tåg genom hela Adas och sjöng med och Sen var det dans och ståhej och helt plötsligt så var jag linda, sanna och malin ihoptejpade tillsammans med en back, dansandes. Jaa vilda tider!

Imorgon blir det att stiga upp vid 9 för att hjälpa Åsa och Johan att flytta de sista grejerna till sin lägenhet. Som tack får jag en hatthylla och en skobänk Tjohej!! :D Precis vad jag behöver!
Senare mot kvällen blir det mys och myspys! :) Sedan är det söndag och det är städdags! Sen är det tillbaka till skolan och verkligheten.

Nu ska jag skriva en inköpslista till mamma och Gary för de ska köpa ingridienser till en trerättersmiddag jag ska bjuda på :)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0