1432

Nu är det officiellt söndag. helgen är "över". Den har varit riktigt lyckad. Fredagen var det mys med vin och gotti hos Linda för att sedan knalla ner de långa 20 metrarna till Ada's. (såklart) Festa loss och dansa järnet hela kvällen/natten. Sen hem och sova hos Linda.
Min telefon pajjar och jag lämnar in den. (fel på mjukvaran så det var ingen fyllegrej faktiskt)
Sen åkte jag och mötte upp Lindur igen för att se och fota när Michael Jackson tribute dance var.. 200 personer dansade för MJ. Det var fantastiskt!
Sen åkte jag hem till Linda igen och käka mat och tjötade. Sen åkte vi hem till Sofia och spelade lite spel. Myste med tjejorna. Sen... Ner till ada's såklart.. Men jag drack inte ikväll.. (2 cider bara)
Vid 12 tiden tog jag vagnen hem och här är jag..
Ska lägga mig och sova
Imorgon blir jag bjuden på middag. och på måndag börjar praktikeeen! :)

Natti naaatt!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0