1433

Sådärja.. Nu var det ett tag sen. Men jag har varit ganska så upptagen..
Kör en liten resumé över de senaste dagarna
Söndag: var det fixa och dona lite här hemma och sen hem till Kristoffer för att bli bjuden på middag.
Sova över eller ja, sova och sova... det blev mer ligga och försöka sova medans Kristoffer låg och storsnarkade. hm..

Måndag: Uppe med tuppen och direkt till mina nya praktikplats. Första dagen gav inte så hoppfullt intryck. Men vad ska man göra.. Det var bara att bita ihop. Jag skriver inte om varför osv. för att det kan gå ut till stället där jag praktiserar. Men det var inge bra grejer. Sen var det bara hem och ta det lugnt och somna tidigt efter mys med Lisa.

Tisdag: Andra dagen på praktiken. Började så sent som halv 3 (gött). Det var bättre denna dagen. (av anledningar som somsagt inte nämns här). Sedan slutade jag halv 10 på kvällen så det var bara att släpa sig hem och nästan lägga sig med det samma

Onsdag(idag): Började kl 8 och hade en ganska okej dag på praktiken. Slit och stonk. Och det tär på ryggen. Men man ska inte klaga för det är så det kommer vara när man kommer ut på arbetsmarknaden på riktigt. Efter praktiken bar det av till Bodegas och Buttricks för att fylla på till min kostym att ha på Lindas 20års maskerad på Lördag. Jag köpte ett par svarta hanskar och en svart fjäderboa. Det lär komma ut bilder här i bloggen från maskeraden så jag ska inte avslöja för mycket om min utklädnad. Sen var det till Åhlens. Köpa Parfym, Hårfärg och läppstift.  Därefter FemmansZoo och köpa kattsand. Sen hemåt och stanna förbi på Netto för kattmat och lite annat till kylen. Sedan släääpa hem de 10 kilona kattsand och allt annat som införskaffades idag. Phew säger jag bara. Och nu har jag lagt ut en annons på blocket med mitt Playstation med tillbehör som gitarrer 6 spel och dansmatta. Och Buzzet ska Lindur köpa av mig. Sen har jag betalat alla räkningar och sådär så jag är nästan klar med dagens "att göra". Det är bara städa kattlådan kvar. Och sedan invänta Brandsläckaren som jag ska få antingen idag eller imorgon leverad hit så mina sura grannar blir glada nån gång. (har städat trappen en gång till idag och det var samma vita golv ändå. Men Linkis kommer hit med saneringsmedlet inom några dagar och då jädrar ska det bort. Hughah!

Ikväll efter lådan och lite käk så ska jag se på fiiiilm... världens bästa film!..
Såäre...

Och imorgon: ett litet sveed.. Betala notan på Ada's och sedan är det kareoke kväll där.. vilket väger upp det negativa med att betala nota. (men jag är ju förhoppningsvis 2500kr rikare när jag fått sålt Ps2:an)

Hejsvej!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0