1436

Idag är det måndag. Och en ny vecka.
Jag kommer skaffa mig en ny praktikplats. För jag är inte redo att bli behandlad som bajs på en praktikplats.
Så imorgon ska jag dit och hämta mina grejer och säga hejdå.
Idag ska jag knalla runt lite här i området tills jag blir trött och då ska jag gå till Maxi och försöka fylla upp min kyl med lite mat. Sen blir det att röja upp rejält här hemma.. det behövs en storstädning. Sen funderar jag på att kanske ta ner julgranen idag och pynta upp den

Sen har jag idag bokat biljetter till Malmö helgen den 11:e. För då ska jag hälsa på pappa och sen på söndagen se Regina Spektor live på KB.. ska bli riktigt kul!

Och en annan bra grej som hände idag. Jag fick brev från mitt gamla jobb där jag haft en löneskuld på ca2000kr. Och den har jag sakta betalat av i snart 1 år. Idag fick jag brev att jag bara behöver batala 100kr till så slutreglerar dom resten. alltså bjuder dom på 1600 kr. Så det var jag faktiskt tvungen att ringa och tacka för :) tjiho! :)

Nä nu ska jag ta på mig kläder och gå ut på min promenad.


Älskar denna bilden.. Men Gullan kommer nog hata mig för att jag lägger upp den :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att lyckas betala av 400 på ett helt år, grattis.

2009-12-02 @ 01:26:36








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0