1382

Jaa.. var ska man börja..
Fredagen var hemskt lyckad bortsett från en sak. Men det kommer jag till sen.

Först var vi ju på rockbaren för att "fira" Gustav. Otroligt trevligt var det. Massa folk var där och stämmningen av top notch :) Sen droppa det in lite av "mitt folk" för att ha sällskap hem till mig och börja festen. Väl hemma tänder jag alla ljus. Drar igång mysbelysning och kör igång min kära party-playlist. det droppar in mer och mer folk och även då är stämmningen på topp!
En riiiiktigt lyckad kväll med alla fina vänner. vi var kanske runt 25-30 personer i våran söta tvåa. Och alla var nog lika glada.

Sent på nattetimmarna när de flesta har gått (förutom vi 8 som sov här) Så skulle jag ner och göra något... minns inte.. Men så får jag se att hela jävla trappuppgången är kritvit... alltså jag snackar.. snövit.. Då har någon jävla korkad idiot sprutat slut hela jävla brandsläckaren i trappuppgången.. Och det är..... ja.. det ser förjävligt ut rent utsagt... Suck...

Jag lämnar över det till morgondagen. Då jag vaknar... bakis och seg.. men vet att... måste man så måste man städa...
Med många fula ord i munnen står jag och sopar och moppar i svalen... Och när det är klart går jag upp och somnar en stund...  Några timmar senare är det fortfarande nästan lika vitt i svalen... Jag svär lite till och kollar upp på en hemsida att när det är pulver så måste man sanera bort skiten... Inte fan vet jag hur det går till...
Jag surar resten av kvällen tillsammans med min bakfylla...
Och imorse gick jag ut och moppade 5 gånger till... 6 jävla moppningar och skiten inte borta än.. Men det ser lite bättre ut iallafall.. jag chansar på att jag måste moppa 5 gånger till innan det är helt borta...

Den jävla fanskaps idioten som har gjort det förtjänar döden....

Nåväl.. utöver idiotfanskapet så var det en riktigt lyckad fest..
Bra stämmning, gott folk, skön musik, allt va fint :)

Nu ska jag återgå till min städning.... =/

Kommentarer
Postat av: Emms

Verkligen lyckat.. Tack för en underbar kväll.

2009-10-04 @ 13:50:41
URL: http://emeliegullvert.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0