1389

Jo jo.. en bra helg har precis paserat.Började i fredags efter skolan så drog jag och Anneli hem till oss för att ta en snabb dusch och fixa iordning oss. För att sedan åka hem till Linkan. Det var otroligt trevligt och roligt. Och det slutade med att det blev att åka till Rose & Crown på avenyn. Där man blev bjuden på massa öl och gott. Sen tillbaka till Linkan med en kebabrulle i högsta hugg.
Vi vaknade sedan alla tre i Linkis säng småskakade av baksmällan.
Jag tog mig hem för att vila upp mig lite. Jag var hemma kanske 3 timmar innan det bar iväg tillbaka till Linkan för att se på matchen mellan Sverige och Danmark. Där dumdanmark vann. :( Helt fult att sverige la två mål på raken med att dom avblåstes för att det var Offside.. Men det syntes klart att det inte var det. Ibland undrar man om matcherna är trickade...

Nåväl. Efter matchen fortsatte festen ända fram till 7 på morgonen.. haha.. Då åkte jag hem och sooooooov.. och soooov..... Och idag har jag bara haft en såndär hemma kväll. Tvättat, vilat osv.

Nu ska jag skrota fram lite rester i kylen och se om man kan få ihop något som linkar mat iallafall :)

Lyckad helg. Och bra slut på veckan. Imorgon är en ny vecka!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0