1390

Godmorgon!
En bra natt inatt. Jag somnade vid halv 11. (tidigare än någonsin) och vaknade nu pigg och fullt utvilad inför en stressig dag på Restaurang Tintomara. Jag känner nu ett uns av halsont. Men försöker ingnorera det och lådsas att jag bara skrek för mycket i sömnen eller något. (eh?)

Igår när jag somnade fick jag ett mysrus, jag får olika rus varje söndagar. Det är liksom en tradition nu. Förra söndagen blev det ett olyckligt rus. Förförra fick jag ett riktigt lyckorus. Men igår var det ett mysrus. Jag hade tänt lite levande ljus i lägenheten. Kokat en stor kopp med kvällsThé och låg och tittade på L Word. Det var bara så..... myyyyspyyyysigt :) ska nog köra på samma ikväll :)

Nåväl. Nu ska jag packa ner mina nytvättade kockkläder och snart börja röra mig mot Tinto.
Imorgon kommer Hälsovårdsmyndigheten till Tintomara och ska göra massa prover på hela skolans hygien. Bra där när vi hade en mus i kallköket för 3 veckor sedan :)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0