1393

Igår låg jag bara hemma hela dagen och mös och försökte bli frisk. Lyckades ganska bra.. Min röst är fail. Men vafan annars mår jag bättre. så idag pallrade jag mig till skolan. För att praktisera i Tintomara. Det var roligt och intressant som vanligt. Men man gör alltid misstag. som idag.
Skulle jag göra pannkakssmet till 100 pannkakor. Började med att knäcka 45 ägg. Men sen läst jag fel. Det skulle vara 15 liter mjölk men jag tog 15 liter mjöl så det blev bara en mjölig smet. Och så fick jag slänga allt och börja om igen. Haha typiskt mig :)

Sen knallade jag bort till stan för att gå till banken och hämta ut en ny bankdosa (slarvade bort min gamla.) När jag hade promenerat hem så hängde ett paket i brevlådan. Tjoho. från CDON.com. Yeei.. säsong 1 och 2 av L word :D Hurra hurra hurra!

Så nu ska jag kurra ner mig i soffan och kura med lite te och lesbianer :D
Efter att jag har tömt kattlådan såklart :)

So long!

Ett litet grattis till min vän Sara också som fyller år idag. Grattis och hurra!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0