1395

Allt ska alltid gå så vildt till. Bakis är till för att känna tomhet. Jag är tom.. inuti..
Jag drog med till Ada's på kareoke kvällen. Det blev en lyckad kväll. Och igår, fredag, så var det ju fest för att fira Sara. Blev en bra kväll men mindre kul när vi sedan skulle gå ut.

Jag hade ju inga pengar men var tydligen uppskriven på listan på "BLVD". Men när jag inte ens har närmat mig ingången så kommer Sara som gått en bit framför, och säger att vakten inte tänker släppa in mig... WTF?

Sant som det var sagt. jag blev inte insläppt. Och blev lämnad helt jävla ensam i stan medans alla mina andra vänner gick in. Jag ringde Sanna och skulle möta henne och Daniel vid Queen. Och när jag inte ens har kommit 2 meter nära ingången där så säger vakten "Du kommer inte in här". Så jag frågar varför? Och får inget svar över huvudtaget.. bara "Du kommer inte in här, så är det bara"

Jag fattar verkligen inte vad som har hänt. Jag får panik och praktiskt taget springer därifrån och går hem. När jag är precis utanför porten hemma så ringer Linkan och hör på mig att jag är ledsen och sur. Och han nästan tvingar ut mig igen så jag vände i porten och åkte till Rose & Crown där jag garanterat kommer in eftersom dörrvakten där är kär i mig. haha... Men först efter en cider på R&C så känner jag att det är lite mycket alkohol i blodomloppet. Jag vet inte varför. Men det är andra gången jag är ute med Linkan mitt i stan och när vi ska hem så åker vi till Linkan. Som bor i Biskop. Det tar 40 minuter att ta sig till honom. Men 10 att ta sig till mig. Men ändå åker vi till Linkan. Varför? haha


Idag har jag bara sovit. och varit bakis. Nästan faktiskt njutit av att vara bakis det är så mysigt! :) (jag är knäpp)

Älskar på er!
Från vänster: Lisa, Linkan, Sanna, Jag och Linda


Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0