1404

Jag är så duktig att det måste vara snuskigt :) När jag satt å väntade på kundtjänst så körde jag igång i hallen igen.. Var tvungen att ta ut min aggresion någonstans... Så hallen fick't. Nåväl.. Till slut så har jag ÄNTLIGEN mitt nr på mitt comviq kort.. Aaah så sköööönt.. Både att ha mitt vanliga nr.. och att ha comviq. Som alla mina kompisar har.. och då överdriver jag inte! Nåväl.. Innan jag visste ordet av så var klockan halv 8 och jag var klart med en vägg till och en dörr. Åh det kommer bli så fint.. det är redan kärleksfint!! Vad tycks?



Nu ska det bli något att stoppa i magen och ta det lugnt.. Jag måste skärpa mig och ta det mer lugnt om jag ska bli frisk... Suck.. Jag glömmer hela tiden av att det finns en anledning att jag inte orkar gå till skolan.. och sen tar jag ut mig helt och håller och blir sämre igen.. Blää..
Uppfinn något som botar förkyldningar och hosta direeekt! :)

Tooudelloou

Kommentarer
Postat av: fille

oh my god vad fint! :D

2009-10-23 @ 13:42:42








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0