1607

Åh vilken blandad dag..
Det var dåligt i skolan. För det var extreeemt mycket folk i restaurangen idag.. Jag stressade halvt ihjäl mig vilket gjorde att jag sträckte nacken och ryggen.. Det bara klickade till så hade jag så frukdansvärt ont. Sen var det ut på stan med Lisa. Köpte inget men det var trevligt att bara knalla runt. Sen åkte vi hem till Linda för att se hennes nya fina röda hår och sen ner de 20 metrarna till Adas för att käka sig en goood ost och bacon hamburgare. Nästan alla andra tog plankstek men jag var sugen på en burger :) Det var jättemysigt.. 8 tjejer = massa girltalk :) Men när maten väl var nere i magen kom tröttheten efter dagens stress. Så jag betalade och satte mig på vagne hem. Kom nyss hem och nu ska jag pallra ner mig för att ta en varm dusch och mjuka upp ryggen lite.. Varför jag har ingen massör? (:
Sen blir det ett avsnitt av L Word och sedan natti natti för min del..
På onsdag blir det införskaffning av spindelnät och diverse halloween grejer till The Big Party på lördag :)
Ser verkligen fram emot att klä ut mig och se alla andra utklädda och bara festa loss här hemma :)

Nä.. Ner i duschen med mig


Btw.. Här är min kostym jag ska ha på Halloween. Plus nätstrumpebyxor plus smink dårå.

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0