1349

Detta är mitt 1349:one inlägg :)
Igår var jätteroligt.
Förfest här hemma med Linda. Med skön musik. Dans å stoj :) sen vid 10 åkte vi in till stan och in mot Friskväderstorget och hem till Linkis :).
Där var det partaj. Och det blev ännu mer partaj när vi kom dit :).
Hög, bra musik. Vin och cider. Dans, gap, skål, stoj, osv. Jaaaa ja :) Kul värre.

Kom hem vid 4 i sällskap av en subwaymacka och Lisa och Sara :) Mat dags sedan sovdags :) Vaknade helt seg och trött och ont i fötterna. Men inte så bakis som tur är.

Så nu tjej-dagar jag med mig själv och tittar på Bridget Jones Dagbok :) för att slippa sitta och tänka för mycet. Jag har en tendens att göra det när jag är ensam och nu behöver jag inte tänka. För då blir det bara tungt. Jag kanske ska ut på Kareoke med Steph ikväll. Men det beror på vad det kostar osv.

Nåväl.. Tillbaka till filmen.

Kommentarer
Postat av: Katinka

Bästa filmen ever!

Hur mår du nu? Vi får ses när jag kommer hem från linköping tycker jag.

Kramkram

2009-09-05 @ 17:41:39








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0