1350

Söndag då.
Var ute på en krog och tog ett glas med Steph. Tjötade lite granna. Om utbildningarna vi går. Och pojkar och sånt. Trevligt att ses igen.
Vi planerade även en reunion. Eftersom jag har Steph har varit vänner i 10 år. Så ska vi dra ihop folk från våran gamla klass och partajja :)

Nu idag har jag suttit och pluggat ett tag. Gjort ett arbete på 2 sidor från Varmkök, som ska vara inne på onsdag.
Imorse bokade jag och pappa biljetter till dem nere i Malmö så jag ska dit den 18:e om två veckor. Ska bli skönt att komma iväg lite måste jag säga.

Nåväl. Idag blir det nog att ta't lugnt och vila ut inför skolveckan. :)

Gjorde just ett roligt test på MyHeritage. Där de visade vilka kändisar jag är lik. Och till min stora glädje är jag tydligen lik både Audrey Tatou och Angelina Jolie. Två favoriter i min smak :)


Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0