1362

Och nu en liten vits för alla oss fnissisar :) som våran kära lärare berättade för oss en måndag (vi har infört måndagsvitsar i vår klass)

Det var en budförare för en florist som skulle köra ut en bukett till en bekant till floristen.
När han kom till lägenheten så var det ingen som svarade när han varken ringde eller knackade på.
Så han tänkte. " jaja jag får väl lämna blommorna i handtaget" Så när han sätter dit dom så råkas dörren till lägenheten öppnas.
Han ropar "Hallååå" och smyger sakta in när han hör något som rör sig i lägenheten..
Han går längre in tills han kommer in i vardagsrummet.

Där får han se en kvinna stå och vifta med båda sina bröst samtidigt som hon joggar stillastående och en man sitta på en potta med ett paraply över sig.

"va i hela..." tänker budbäraren och rusar ut ur lägenheten.
När han kommer tillbaka till floristen så säger han
"ska jag köra mer sånna bud nu så slutar jag.. När jag kom in i lägenheten så stod en dam viftandes och springandes med pattarna i vädret och en herre på en potta med ett paraply över sig.. ... sjuka människor". huttrade budföraren.

"Men för jiseenanamn" utbrister floristen. "det paret är döv-stumma. och de försökte bara prata med varandra.. Gumman försökte tydligen säga 'kan du springa ner och köpa två liter mjölk' och Herren svarade med 'Nej det regnar ute så jag skiter i det'"

Ihihihihih!!

Nu är det dags för mig att sovaaa...

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0