1365

Hemma... äntligen..
Det har varit jättetrevligt.

Fredag:
Kom in på stationen, Mötte pappa. Åkte hem och lämna packningen. Sedan vart det direkt ut till Tempo för att äta en bartallrik och dricka några cider. Sedan hem och sussa.

Lördag: Vakna. frukost... fika.. sen ut på stan och shoppa.. Var på Emmaus. Ö&B, Tiger, Systrarna Grene och fler affärer... Handlade mig lite shampo balsam, tvål, en kofta, tre böcker, en nopprare (till stickade kläder bl.a) Markeringspennor, Hårfärg, Osthyvel...
Sen var det mat på PlockePinn. en Tapasrestaurang... supergod mat.. Men dåååålig personal..Och brötig omgivning.. sånt gillar vi inte.. Inte mycket dricks där inte..
Sen gick vi hem och tittade på Monsun Bröllop. Och myste

Söndag. Var det frikost. Grejsla med min nya dator, Fika på gården (Det var Gårdsdagar i Möllevången så det var massa Loppisar) Så spelade vi Tantrix. Sen var det världens godaste sushi. Och sedan lite mer fika.. Och sedan bort mot tåget och åka tåg hem.. Med en tung dator som vägde ungefär 1 ton... och en fullpackad kabinväska.. Det fick bli taxi hem...

Nu sitter jag här och ska koppla in min nya dator och börja mojsa med den :)


Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0