1371

Vilken treevlig kväll!

Först mat och mys och tjöt hemma hos gullan. Efter skolan då.
Sen fixa iordning oss så vi blev snyggingar :) Sen åkte vi 5 våningar upp i samma hus och förfestade hemma hos Hanna. Det var jättetrevligt. Med massa ölspel och hej å hå :)
Sen bar det av till Trägårn.
Jag har aldrig varit där innan. Men det var faktiskt riktigt najs tycker jag..
Skönt med 3 olika dansgolv. Ett gigantiskt med skön house-musik (<3).
Lagom pris för dryck och fin uteplats.

Nåväl. vi dansade heeela natten lång.
Det är så jädra skönt att bara dansa. Och leva in i musiken. Lyssna på "beatet" och bara röra sig till musiken.
Kärlek på det :)

strax efter 4 blev vi trötta och tog en taxi hem.

Riktigt lyckad kväll iallafall :)

Imorgon blir en såndär. "måste-dag"
Måste betala räkningar, måste städa, måste röja upp, måste handla käk, måste göra budget, måste hitta skrivbord, måste hitta skärm, måste gå igenom blockets alla annonser, måste röja bland kläder och gamalt skit för att sälja massa skit.

Måste måste måste :)

En sak som är så gött med skolan. Är att jag käkar ju bara där.
Frukost och typ lunch. Sen när man kommer hem senare på kvällen är man bara småhungrig. Så man tar bara någon macka eller något annat snabbt.
Jag tror jag köpte mat för mindre än 1000 kr förra månaden. Och så billigt har det aldrig varit.
Å andra sidan har jag råd att unna mig en låda sushi på helgerna då (som idag :)

Nu ska jag titta på Juno och vila mina stackars sönderdansade fötter.
Jag är överlycklig att jag slapp någon bakfylla iallafall :)
Man behöver inte dricka så mycket för att ha kul.

Tjingeling

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0