1522

Idag var ju tanken att jag skulle till praktikplatsen och sedan till Östra för att ta ett prov om jag blivit av med EHEC smittan än. Men för det första var det ingen som kunde följa med mig till praktiken så jag får ta det på tisdag istället. Sedan märkte jag själv att EHEC:en inte var borta än när jag imorse fick samma kramper i magen igen som jag haft hela tiden (men som jag trodde var över)... Så.. jag väntar med att ta provet till nästa vecka. Annars kostar det mig massa extra onödigt.

Så istället började jag dagen med ett par avsnitt ur "The Vampire Diaries", Men sedan började jag bli irriterad över min seghet och samtida rastlöshet så jag hoppade ur sängen och satte mig och målade i skåpet under vasken i köket istället. Det blev svart och bra som det ska. Istället för halvflagit och fläckig av smuts och snusk. Så fresch fresch på köket nu för det enda som är kvar är städskåpet som ska målas. Och sedan är heeela lägenheten heelt klar och renoverad.. Utöver Maddes rum då. Men det ska hon ju ta och måla så som hon vill ha det.

Jag tänkte berätta lite snabbt men inte för invecklat att jag med halvt engagemang börjat skriva en bok. Det är absolut inte säkert att det är något jag kommer slutföra. Men det är ett kul sidoprojekt mitt i min rastlöshet. Så det blir spännande att se vad det blir av det.

Jag hoppas verkligen med hela mitt hjärta att jag kommer må bra nästa vecka för på onsdag kör skolan igång igen. Och jag kan verkligen INTE missa skola nu. Det är sista slutspurten innan vi går ut och jag måste verkligen klara detta. Så snääälla snälla min kropp som egentligen verkar avsky mig. Gör detta för mig och håll dig frisk tills jag gått ut skolan iallafall. SNÄLLA!!

Nu ska jag röra ihop en tonfisksallad och fortsätta kolla på "Vampire Diaries" eftersom jag faktiskt åstakommit endel idag.

Boyaah!

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hejsan:) Önskar dig en trevlig tisdag! :)

Jag är med i en tävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna..och skulle behöva din hjälp!



Skulle du kunna rösta fem stjärnor på min bikini jag gjort ?

Du klickar in på länken och scrollar ner tills du ser en större bild. Rösta 5 stjärnor:)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=4fr8NiJt1qTei3cmlyhZmVls#bikiniGallery



Vore otroligt snällt om du tog dig några sekunder och röstar på mig! Man kan även rösta en gång varjedag:)



<3

2010-04-02 @ 10:51:36
URL: http://vadfanskajagheta.se








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0